Učni načrti


1. LETNIK
Obvezni skupni predmeti

Modul: TURISTIČNA DESTINACIJA

Modul: HOTELIRSKA INDUSTRIJA

 

2. LETNIK
Modul: TURISTIČNA DESTINACIJA

Modul: HOTELIRSKA INDUSTRIJA

Prosto izbirni predmeti


RAZISKOVALNA METODOLOGIJA

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: izr. prof. dr. Samo Uhan
Letnik: 1.
Št. kreditnih točk: 8

Vsebina predmeta

  • v prvem delu se študenti seznanijo s konceptom družboslovne raziskave. Izhajajoč iz ideje raziskovalnega načrta obravnavajo različne raziskovalne pristope v polju družboslovnega raziskovanja
  • v drugem delu študenti obravnavajo značilnosti kvantitativnega raziskovanja. Začnejo s postopki vzorčenja in nadaljujejo z obravnavo posebnosti strukturiranega intervjuja. Seznanijo se z različnimi pristopi zbiranja podatkov, ki so v uporabi v kvantitativnem raziskovanju
  • tretji del vključuje vsebine kvalitativnih raziskovalnih pristopov. Študenti obravnavajo tehnike zbiranja podatkov, ki jih raziskovalci najpogosteje uporabljajo v kvalitativnem raziskovanju kot so npr. fokusne skupine, entnografija in opazovanje z udeležbo

Obveznosti študentov pri predmetu

  • izdelava raziskovalnega projekta
  • pisni izpit


USMERJANJE USTVARJALNOSTI

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: objavimo naknadno
Letnik: 1.
Št. kreditnih točk: 8

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: red. prof. dr. Borut Likar
Letnik: 1.
Št. kreditnih točk: 8

Vsebina predmeta

Uvod

  • inoviranje, podjetnost in inovativnost kot način živeljenja in dela
  • opredelitev osnovnih pojmov in konceptov

Inovacijska veriga – od izziva do realizacije

  • zaznavanje priložnosti, kreiranje in izbor idej ter dokazovanje delovanja novosti oz. prototopiranje
  • identifikacija problemov in zaznavanje priložnosti, kreiranje in izbor idej ter dokazovanje delovanja novosti oz. prototipiranje
  • zaščita idej in intelektualna lastnina
  • komercializacija znanja, tehnologije, idej in know-howa
  • oblike poslovne realizacije novost

Osnove obvladovanja inoviranja v organizaciji

  • odprto inoviranje
  • inovacijska kultura

Obveznosti

  • aktivno sodelovanje na predavanjih
  • krajši pisni izdelki
  • vaje
  • pisni izdelek/ustni izpit


PRIMERJALNI GOSPODARSKI SISTEMI

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: izr. prof. dr. Vito Bobek
Letnik: 1
Št. kreditnih točk: 8

Vsebina predmeta

  • benchmarking metoda
  • determinante razvoja
  • učinkovitost vlade
  • učinkovitost menedžmenta


Obveznosti študentov

  • pisni izpit
  • seminarska naloga
  • aktivnost na seminarju in vajah


STRATEGIJA IN RAZVOJ PODJETJA

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: red. prof. dr. Marijan Cingula
Letnik: 1.
Št. kreditnih točk: 8

Vsebina predmeta

  • osnove strateškega managementa
  • definicije strategije
  • povezava med strategijo, poslanstvom in cilji, vizija in poslanstvo podjetja
  • strateška analiza okolja in podjetja
  • strateško pozicioniranje – oblikovanje strategije za vstop na tuje trge
  • ofenzivne in defenzivne strategije
  • implementacija strategije: struktura in kultura podjetja, lastniški in operativni management
  • korporativno upravljanje
  • vloga različnih subjektov v poslovanju
  • OECD načela korporativnog upravljanja
  • poslovna politika podjetja
  • razvoj podjetja

Obveznosti študentov

  • pisni in ustni izpit
  • seminarska naloga
  • predstavitev seminarja


PRIHODKOVNI MENEDŽMENT V TURIZMU

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: izr. prof. dr. Drago Dubrovski
Letnik: 1.
Št. kreditnih točk: 8

Vsebina predmeta

  • prihodkovni menedžment in odločanje v podjetju
  • teorija cen s poudarkom na storitvah
  • tržna segmentacija in diferenciranje cen
  • modeli in vrste povpraševanja ter vedenje potrošnikov
  • metode določanja cen in drugih prodajnih pogojev
  • obvladovanje stroškov in cene
  • upravljanje s kapacitetami v turizmu
  • prihodkovni management in CRM

Obveznosti študentov pri predmetu

  • pisni izpit
  • projekt


KADRI V TURIZMU

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Anita Goltnik Urnaut
Letnik: 1.
Št. kreditnih točk: 10

Vsebina predmeta

  • pojem Human Resource Managementa (HRM) in koncept kadrovskega menedžmenta
  • posebnosti dela v turizmu
  • pregled klasičnih in sodobnih pristopov v ravnanju s kadri na področju storitvene dejavnosti
  • strateški pomen kadrovskih virov in povezava s poslovno strategijo v turistični dejavnosti
  • mednarodni vidiki kadrovskega menedžmenta, mobilnost, medkulturnost
  • vloga posameznika in tima v podjetju, vodenje, voditeljstvo in motiviranje
  • elementi procesa kadrovskega menedžmenta
  • analiza dela in sistemizacija
  • vrednotenje zahtevnosti dela in vrednotenje rezultatov dela, sistemi nagrajevanja
  • sistemi razvoja kadrov, izobraževanje, usposabljanje in napredovanje
  • osebni razvoj, kompetence, talenti in kariera v turizmu
  • trendi v ravnanju s kadri v turizmu: mentorstvo, coaching, vodenje s cilji in pooblaščanje, učenje in organizacijsko učenje, menedžment znanja, nove organizacijske oblike in fleksibilnost dela

Obveznosti študentov pri predmetu

  • pisni/ustni izpit
  • aktivno sodelovanje skupinskih in individulanih na vajah
  • pisna analiza in predstavitev raziskovalnega članka ter vodenje razprave


UPRAVLJANJE TURISTIČNIH DESTINACIJ

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Ivo Mulec
Letnik: 1.
Št. kreditnih točk: 10

Vsebina predmeta

  • pojmovna določitev turistične destinacije
  • turistična organizacija in turistični management
  • načrtovanje turistične destinacije
  • organizacija v turistični destinaciji
  • nadzorovanje kakovosti v turistični destinaciji

Obveznosti študentov pri predmetu

  • pisni izpit
  • seminarska naloga
  • drugo


MENEDŽMENT HOTELA

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: red. prof. dr. Marli Gonan Božac
Letnik: 1.
Št. kreditnih točk: 10

Vsebina predmeta

  • osnove menedžmenta, razvoj znanosti o menedžmentu
  • funkcije menedžmenta v hotelirstvu
  • načrtovanje v hotelirstvu, vizija, poslanstvo, cilji, odkup MBO, strategije in strateško načrtovanje
  • organizacija v hotelirstvu
  • vodenje
  • nadzorovanje
  • sodobne smeri in modeli menedžmenta v hotelirstvu

Obveznosti študentov pri predmetu

  • pisni izpit
  • ustni izpit
  • seminarska naloga


EKONOMIJA ŠPORTA

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: objavljen bo naknadno
Št. kreditnih točk:8

Vsebina predmeta

  • šport,nameni udejstvovanja in pomen športa za človeka in družbo
  • BDP in deleži za šport pri nas in v Evropi,
  • financiranje športa po letu 1991 doma in v Evropi in natečaji za javna sredstva – MŠŠ in Fundacije za šport
  • drugi viri financiranja športa
  • produkti in osnove trženja v športu
  • načini trženja
  • trženje produktov športa na različnih področjih, tudi v turizmu
  • spomzorske pogodbe in pogodbe za vrhunske športne dosežke

Obveznosti študentov pri delu

  • pisni izpit
  • ustni izpit
  • seminarska naloga

 



EKONOMIJA TRAJNOSTNEGA RAZVOJA

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Elena Marulc
Št. kreditnih točk: 8

Vsebina predmeta

  • teoretične podlage trajnostnega razvoja
  • pomen implementacije v konceptu trajnostnega razvoja
  • cilji trajnostnega razvoja v turizmu
  • načela trajnostnega razvoja v turizmu
  • sistem trajnostnega razvoja na ravni lokalne skupnosti. Predpostavke za implementacijo trajnostnega razvoja s poudarkom na turizmu
  • ekonomski vidiki zaščite okolja
  • dejavniki, pomembni pri doseganju trajnostnega razvoja
  • prednosti in omejitve trajnostnega razvoja, posebno v turizmu

Obveznosti študentov pri delu

  • pisni izpit
  • seminarska naloga
  • esej

 



HOTELSKE VERIGE

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: objavljen bo naknadno
Št. kreditnih točk:8

Vsebina predmeta

  • osnove hotelskih verig
  • vrste in oblike hotelskih verig
  • hotelske verige v Sloveniji in v svetu
  • oznake in standardi, ki se uporabljajo v hotelirstvu

Obveznosti študentov pri delu

  • ustni izpit
  • seminarska naloga
  • drugo


MEDKULTURNO KOMUNICIRANJE

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Anita Goltnik Urnaut
Št. kreditnih točk:6

Vsebina predmeta

  • kultura: opredelitev kulture, značilnosti kulture, sestavine kulture, modeli kulture, globalizacija, razlike med kulturami, vpliv kulture na osebnost in razmišljanje, kulturni šok, prilagajanje na tuje kulturno okolje, odnos do priseljencev
  • vpliv kulture na komunikacijo: področja kulturnih razlik v komunikaciji, vpliv kulture na komunikacijski proces, ovire v komuniciranju med kulturami, izboljšanje medkulturnega komuniciranja
  • klasifikacija kultur: pristopi v medkulturnem raziskovanju, dimenzije kulture, tipične kulture, odzivanje na kulturne razlike
  • poslovni razgovori v medkulturnem okolju
  • poslovni sestanki s predstavniki iz različnih kultur
  • poslovne predstavitve v različnih poslovnih okoljih
  • pisna poslovna komunikacija v različnih medkulturnih okoljih
  • medkulturna pogajanja
  • vodenje v medkulturnem okolju
  • posebnosti upravljanja s kadri v različnih kulturnih okoljih
  • etika in korupcija v različnih kulturah
  • medkulturno komuniciranje v turizmu/komerciali/v poslovni informatiki
  • komunikacija pred, med in po udeležbi v turističnem produktu
  • vpliv kulturnega okolja na komercialno in poslovno delovanjeKulturne posebnosti na področju poslovne informatike
  • kulturne posebnosti na področju poslovne informatike
Obveznosti študentov pri delu
  • pisni izpit
  • naloge
  • projekt


MENEDŽMENT HRANE IN PIJAČE

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Stanislav Renčelj
Št. kreditnih točk:8

Vsebina predmeta

  • osnovni cilj industrijskega menedžmenta hrane in pijače
  • posebne oblike ponudbe in alternativna hrana
  • delovna kultura v hotelirskih podjetjih
  • dlovenske narodne jedi
  • mednarodna gastronomija
  • enologija in gastronomija
  • prehranjevalna analiza hrane in pijače

Obveznosti študentov pri delu

  • ustni izpit
  • praktično delo


MENEDŽMENT TURISTIČNIH AGENCIJ

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Ivo Mulec
Št. kreditnih točk:6

Vsebina predmeta

  • pojem in funkcije turističnih agencij na turističnem trgu
  • raziskovanje in razčlenitev turističnega tržišča
  • marketinške strategije v turističnih agencijah
  • odnos turističnih agencij in poslovnih partnerjev na turističnem trgu
  • marketinška mešanica« turistične agencije
  • oblikovanje in realizacija turističnega aranžmaja na turističnem trgu
  • kadri in poslovna sredstva turistične agencije
  • turistični operaterji — pojav in funkcije kot posebne vrste turističnih agencij

Obveznosti študentov pri delu

  • pisni izpit
  • ustni izpit
  • seminarska naloga


ORGANIZACIJA IN INFORMATIZACIJA HOTELOV

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Tatjana Kovač
Št. kreditnih točk:8

Vsebina predmeta

  • organiziranje kot managerska funkcija
  • vrste organizacijskih struktur in informatizacija poslovanja
  • menedžment hotela in informacijski sistemi
  • uporaba informacijske tehnologije v hotelskem poslovanju
  • integralni hotelski informacijski sistem
  • informatizacija prodaje namestitvenih kapacite
  • Customer Relationship Menedžment
  • informatizacija recepcijskega poslovanja
  • informatizacija hotelske nabave. Supplier Relationship Menedžment
  • informatizacija priprave in nudenja prehrambne ponudbe ter točenja pijač (F&B)
  • informatizacija vzdrževanja hotela Menedžment Maintanance System
  • reinženiring poslovnih procesov (BPR) v hotelu. Informatizacija hotelskega poslovanja in organizacijska kultura

Obveznosti študentov pri delu

  • pisni izpit
  • ustni izpit
  • seminarska naloga


PRAVO V TURIZMU

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: red. prof. dr. Krešo Puharič
Št. kreditnih točk:6

Vsebina predmeta

  • zgodovinski oris razvojnosti evropskih skupnosti
  • pravni viri
  • temeljna načela prava skupnosti
  • institucije in organi: evropski svet, evropski parlament, drugi organi: sodišče ES, računsko sodišče
  • primarnost prava ES
  • štiri svoboščine: prost pretok blaga, prosto gibanje delavcev, pravo konkurence, socialna politika

Obveznosti študentov pri delu

  • pisni izpit
  • ustni izpit
  • naloga, projekt


RAČUNOVODSKO POROČANJE ZA HOTELIRSTVO

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Tatjana Horvat
Št. Kreditnih točk:8

Vsebina predmeta

  • pomen poročanja v hotelirstvu
  • odgovornosti poslovodstva v hotelirstvu
  • značilnosti računovodstva
  • interesne skupine
  • obveznosti poročanja
  • vrtse računovodskega poročanja
  • kazalci in kazalniki
  • primer letnega poročila za hotelsko podjejte
  • pomen uporabe USALI

Obveznosti študentov pri delu

  • pisni izpit
  • pisni izdelek

RAZISKOVALNI SEMINAR

Vrsta predmeta: OBVEZNI
Izvajalec predmeta: izr. prof. dr. Samo Uhan
Letnik: 2.
Št. kreditnih točk: 4

Vsebina predmeta

  • koraki v raziskovalnem procesu: izbira raziskovalne teme, načrtovanje raziskave, zbiranje podatkov, analiza podatkov, interpretacija rezultatov, izdelava raziskovalnega poročila
  • oblikovanje hipotez: prepoznava indikatorjev, opazovanje in merjenje spremenljivk
  • priprava in analiza podatkov: vnašanje in kodiranje podatkov, frekvenčne distribucije, mere centralne tendence, mere variabilnosti, bivariatne tabele, mere povezanosti

Obveznosti študentov

  • izdelava raziskovalnega projekta


TRŽENJE V TURIZMU

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: dr. Lidija Kodrin
Št. Kreditnih točk:8

Vsebina predmeta

  • opredelitev trženja v turizmu, posebnosti trženja v turizmu, s poudarkom na posebnostih storitev
  • trženjsko usmerjeno strateško načrtovanje turistične organizacije
  • priprava trženjskih strategij in aktivnosti
  • trženjske raziskave v turizmu razumevanje nakupnega vedenja uporabnikov turističnih storitev
  • trženjski splet v turizmu: produkt/storitev, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje
  • trženjski splet v turizmu: proces izvajanja storitev, obvladovanje ljudi, ustvarjanje storitvenega okolja
  • obvladovanje kakovosti v turizmu, zadovoljstvo uporabnikov turističnih storitev
  • obvladovanje odnosov z uporabniki in ustvarjanje lojalnosti uporabnikov turističnih storitev
  • posebna področja trženja v turizmu: trženje destinacij, blagovne znamke v turizmu
  • e-marketing v turizmu, etika in trajnostni princip trženja v turizmu

Obveznosti študentov pri delu

  • pisni izpit
  • seminarska naloga
  • poročilo o vajah


TURIZEM IN REGIONALNI RAZVOJ

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Ivo Mulec
Št. kreditnih točk:8

Vsebina predmeta

  • turistična regija kot podsistem ekonomskega in prostorskega sistema
  • turistična regionalizacija kot odgovor na globalne procese
  • načrtovanje turistične destinacije
  • kriteriji turistične regionalizacije in vrste turističnih regij
  • prostorske razlike kot izhodišče regionalnega razvoja v turistični regionalizaciji
  • rezultati raziskave ocenjujejo kakovost turistične ponudbe v določeni regiji /Kvarner
  • rezultati raziskave ocenjevanja kakovosti turistične ponudbe v določeni regiji – metodološki del

Obveznosti študentov pri delu

  • pisni ali ustni izpit
  • drugo

INFORMACIJSKA PODPORA POSLOVANJU

Vrsta predmeta: IZBIRNI
Izvajalec predmeta: doc. dr. Tatjana Kovač
Letnik: 2.
Št. kreditnih točk: 8

Vsebina predmeta:

  • poslovni informacijski sistemi
  • baze podatkov
  • vzdrževanje in transport podatkov
  • logistični informacijski sistemi
  • finančno-računovodski informacijski sistemi
  • kadrovski informacijski sistemi in
  • proizvodni informacijski sistemi

Obveznosti študentov:

  • pisni ali ustni izpit
  • seminarska naloga

Prijavite se na naše e-novice

Bodite obveščeni in se prijavite na naše e-novice

© 2016 - 2018

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

, vse pravice pridržane. | Piškotki