Okrogla miza “Razvoj programov za podjetniško podporno okolje”
Na Fakulteti za komercialne in poslovne vede smo v okviru zaključka javnega projekta “Problemsko učenje študentov v delovno okolje: gospodarstvo, negospodarstvo in neprofitni sektor v lokalnem/regionalnem okolju 2024-2027 (PUŠ v delovno okolje 2024-2027), operacije “Inovativni programi za kulturni in podjetniški digitalni razvoj” izvedli okroglo mizo, kjer smo predstavili ključne ugotovitve in rezultate projekta “Razvoj programov za podjetniško podporno okolje “, ki je potekal med januarjem in majem 2025 v sodelovanju s podjetjem Inkubator Savinjske regije.
Sogovorniki:
- Sonja Majcen, direktorica podjetja Inkubator Savinjske regije
- dr. Tatjana Dolinšek, raziskovalka in dekanja FKPV
- in študenti, ki so v okviru projekta raziskovali: Ema Ocvirk (Fakulteta za socialno delo-Socialno delo), Maja Špegelj (Fakulteta za družbene vede-Sociologija/kadrovski menedžment), Nik Bračič (Ekonomska fakulteta-Poslovna ekonomija), Urška Letič (Fakulteta za socialno delo-Sociologija/kadrovski menedžment), Nuša Wlodyga (Fakulteta za komercialne in poslovne vede-Komerciala).
Okroglo mizo je povezovala mag. Petra Vovk Škerl.
V projektu je sodelovalo 5 študentov, pedagoške mentorice in strokovne sodelavke, ki so analizirali delovanje inkubatorjev, izvedli prenose znanj med akademskim in poslovnim okoljem ter razvili nov program podpornih aktivnosti za podjetnike začetnike. Program je bil preizkušen z deležniki na terenu in bo v prihodnje na voljo članom Inkubatorja.
Dogodek je bil odlična priložnost za vpogled v primere dobrih praks sodelovanja med izobraževanjem in gospodarstvom ter za razpravo o prihodnosti podjetniške podpore v Sloveniji.
Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021-2027 v Sloveniji v okviru: cilja politike 4: Bolj socialna in vključujoča Evropa za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic; prednostne naloge 6: Znanja in spretnosti ter odzivni trg dela in specifičnega cilja ESO4.5: Izboljšanje kakovosti, vključenosti, učinkovitosti in ustreznosti sistemov izobraževanja in usposabljanja za potrebe trga dela, vključno z vrednotenjem neformalnega in priložnostnega učenja, da bi podprli pridobivanje ključnih kompetenc, tudi podjetniških in digitalnih veščin, ter s spodbujanjem uvedbe dualnih sistemov usposabljanja in vajeništev (ESS+).