Nov izbirni predmet: E-trženje

V študijskem letu 2016/2017 se bo na FKPV prvič izvajal izbirni predmet E-trženje, katerega nosilec je doc. dr. Denis Tomše, strokovnjak s področja elektronskega trženja. Na ta način tudi naša fakulteta vstopa v korak s časom, saj je trženje preko elektronskih kanalov danes pomemben del poslovanja vsakega podjetja. Nekatera podjetja so na tem področju bolj uspešna, druga pa precej manj, predvsem zato, ker nimajo zaposlenih ljudi z ustreznimi znanji. Pri predmetu bodo študentje dobili tako teoretična, kot tudi praktična znanja s področja E-trženja, ter se usposobili za samostojno delo na tem področju. Podjetja danes zaposlujejo vedno več strokovnjakov s tega področja, saj se zavedajo pomembnosti elektronskih kanalov za uspešen nastop na trgu. Znanja, ki jih bodo študentje pridobili pri tem predmetu, jim bodo lahko v veliko pomoč tudi pri iskanju zaposlitve.

Vrsta predmeta: izbirni
Nosilec in izvajalec predmeta: doc. dr. Denis Tomše
Predmet se bo pričel izvajati v š. l. 2016/17
Letnik: 3.
Št. kreditov: 7

Vsebina predmeta

  • opredelitev e – trženja,
  • pomen e-trženja pri vsakdanjem gospodarjenju,
  • e–trženjski splet,
  • e-trženjsko komunikacijski splet,
  • kanali e-trženja,
  • razlike med e-trženjskim komuniciranjem in trženjskim komuniciranjem na splošno,
  • prednosti in slabosti e-trženja,
  • trženjska besedila prilagojena za splet,
  • načrtovanje in izdelava trženjsko učinkovitih spletnih strani,
  • trženjsko komuniciranje s pomočjo e-pošte,
  • pomen upravljanja odnosov s strankami (CRM) v e-trženju,
  • družbena omrežja,
  • trženje preko družbenih omrežij,
  • spletna prodaja,
  • merjenje uspešnosti e-trženja,
  • etika in odgovorno delovanje pri e-trženju.

Prijavite se na naše e-novice

Bodite obveščeni in se prijavite na naše e-novice

© 2016 - 2024

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

, vse pravice pridržane. | Piškotki