ŠTUDENTSKA MARKETINŠKA DIRKA 2016

Čas je za novo študentsko marketinško dirko, ki jo tudi letos organizira Katedra za marketing EPF v sodelovanju s Klubom za marketing EPF. Študentje, če bi radi preizkusili svoje marketinško znanje, imate kreativne ideje in se ne bojite izzivov, je ta dirka več kot primerna za vas.
Letošnji izziv je omogočilo podjetje Renault, ki predstavlja izziv z naslovom Renault – Passion for Life: Aktivacija blagovne znamke skozi izkoriščanje potenciala Formule 1 in Formule E. Renault je namreč najavil svojo odločitev o svoji vrnitvi v tekmovanje Formule 1 v letu 2016. Ekipa, ki bo pripravila najboljšo marketinško rešitev, pa bo prejela nagrado v vrednosti 2.000,00 €.

Dirko bomo pričeli s predstavitvijo izziva, ki bo potekala v četrtek, 14. januarja 2015, na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor, Razlagova 20, ob 10.00 uri v predavalnici PC. Ekipe se lahko na dirko prijavite, od 14. do 31. januarja 2016, na naslovu info@e-kzm.com. Tekmovalne ekipe lahko sestavljajo pari ali največ štirje študentje. Najboljše tri rešitve pa bodo predstavljene v sklopu študentske marketinške konference Marketinški semafor v torek, 19. 5. 2016.

Več informacij lahko najdete na spletni strani: http://www.e-kzm.com/marketinska-dirka/

Zelena luč je prižgana in naj se dirka začne!

Prijavite se na naše e-novice

Bodite obveščeni in se prijavite na naše e-novice

© 2016 - 2024

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

, vse pravice pridržane. | Piškotki