Terenske vaje pri predmetu Trendi v turistični dejavnosti (mag. Milena Sitar-Matelič)

Terenske vaje pri predmetu Trendi v turistični dejavnosti (mag. Milena Sitar-Matelič)
  • TESTIRANJE NOVEGA PRODUDKTA »ESCAPE ROOM« (ISKANJE SKRIVNEGA ROVA Z ODKRIVANJEM ZNAMENITOSTI MESTA)
  • TRENDI V MLADINSKEM TURIZMU – OBISK MLADINSKEGA CENTRA CELJE


V sredo, 19. 6. 2019, na zelo sončen dan smo se študentje Fakultete za komercialne in poslovne vede, skupaj z našo mentorico mag. Mileno Sitar-Matelič, odpravili na krajše raziskovanje mesta Celje na malo drugačen način. Sodobni turisti radi danes sami dejavno sodelujejo pri raziskovanju novih krajev. To jim omogočajo različni interaktivni produkti, ki jim dajejo napotke in namige o najpomembnejših znamenitostih, hkrati pa jih motivirajo, da sami iščejo rešitve in imajo občutek, da se ves čas nekaj dogaja. Zato smo v sodelovanju s ponudniki Ecape Rooma testirali zelo zanimiv nov produkt »Iskanje skrivnega rova«, ki je v tem trenutku v pripravljalni fazi in bo namenjen zlasti tujim turistom, ki bodo na drugačen način spoznavali mesto Celje.Zbrali smo se pred Turistično informativnim centrom v Celju in po kratkem pogovoru z informatorko smo se razdelili v dve skupini. Vsaka skupina je dobila svojo torbo in navodila oz. opis »igre« z zemljevidom ter koristne pripomočke.

Izziv je razdeljen na 7 točk (znamenitosti), ki se nahajajo na različnih lokacijah. Na osnovi opisov in namigov je potrebno je najti vse točke in na vsaki točki rešiti zastavljeno uganko, da dobimo pravilno končno rešitev ter pridemo do nagrade. Izziv je bil zelo zanimiv in zabaven, čeprav smo pri kašni točki imeli tudi težave, ker so namigi lahko tudi dvoumni. Pomembno je tudi, da obiskovalci koristno uporabijo tudi pripomočke iz torbe, kar smo ugotovili na zadnji lokaciji. Celoten ogled je bil z vidika obiskovalca, ki je prvič v našem mestu, zelo poučen, dinamičen in zanimiv. Po končanem izzivu in pravilno rešeni nalogi smo osvojili našo nagrado. Nato smo skupaj s predstavnico Zavoda Celeia Celje in TIC-a pokomentirali in analizirali naše prve vtise. Po naših ugotovitvah je izziv zelo dobro sestavljen, opozorili smo na nekaj manjših pomanjkljivosti, ki se lahko še popravijo. Prav tako bomo naredili tudi evalvacijo celotnega produkta s pomočjo ankete, podatke bomo obdelali in koristne predloge in izboljšave posredovali ponudnikom oz. avtorjem projekta.

Potem smo se odpravili v Mladinski center Celje (MCC) na ogled centra. Ob prihodu v MCC nas je sprejela zelo prijazna gostiteljica Nina, ki nam je razložila kako MCC deluje, zakaj je takšno povpraševanje po njihovih storitvah ter kakšna je celostna ponudba centra. Njihova celotna paleta dejavnosti je namenjena mladim, fokusirani so tudi na najmanjše detajle pri zahtevah mladih obiskovalcev, zato ponujajo veliko cenovno prijaznih produktov, učilnice za učenje, različna predavanja, igre, prenočitve, hrano, različne popuste na prenočitve. Bistvo njihovega delovanja je, da bi imeli mladi čim več različnih možnosti ustvarjenja, druženja, mednarodnih izkušenj, hkrati pa v njih vzbuditi čut za odgovornost. Ponašajo se s študentskimi izmenjavami, organizacijo zanimivih dogodkov ter iger (badminton, namizni tenis, odbojko in podobno). Pokazala nam je tudi sobe – vse sobe v MCC so tematske, vsaka soba ima svoje ime in zgodbo,  npr: soba ljubezni, ninja soba (v kateri imajo dejansko obleko ninje). Veliko je poslikav in grafitov, vse sobe so delali mladi umetniki, kar je tudi velika dodana vrednost objekta in mu daje svojstven karakter. V celotni stavbi imajo na stenah poslikave svojih zaposlenih, različne motive Celja in dogodkov v Celju. Domiselna je tudi oglasna deska, na kateri so tudi prospekti in zemljevidi, kaj si lahko pogledate v Celju in nasploh v Sloveniji. Z novim zemljevidom STO skušajo opozoriti na obisk različnih krajev v Sloveniji, ne samo najbolj obiskane (Bled, Ljubljana).

V nadaljevanju so posnetki nekaterih sob, vseh si žal zaradi zasedenosti nismo mogli ogledati.

Prispevek pripravila: Semra Husić, absolventka programa Turizem

Prijavite se na naše e-novice

Bodite obveščeni in se prijavite na naše e-novice

© 2016 - 2024

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

, vse pravice pridržane. | Piškotki