Raziskovalna poročila
Problemsko učenje študentov v delovno okolje: gospodarstvo, negospodarstvo in neprofitni sektor v lokalnem/regionalnem okolju 2024-2027 (PUŠ v delovno okolje 2024-2027), Operacija “Inovativni programi za kulturni in podjetniški digitalni razvoj”
- ZAKLJUČNI ELABORAT PROJEKTA “Razvoj programov za podjetniško podporno okolje”
Trajanje: 1. 1. 2025 – 31. 5. 2025
Koordinator projekta: mag. Petra Vovk Škerl
Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021-2027 v Sloveniji v okviru: cilja politike 4: Bolj socialna in vključujoča Evropa za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic; prednostne naloge 6: Znanja in spretnosti ter odzivni trg dela in specifičnega cilja ESO4.5: Izboljšanje kakovosti, vključenosti, učinkovitosti in ustreznosti sistemov izobraževanja in usposabljanja za potrebe trga dela, vključno z vrednotenjem neformalnega in priložnostnega učenja, da bi podprli pridobivanje ključnih kompetenc, tudi podjetniških in digitalnih veščin, ter s spodbujanjem uvedbe dualnih sistemov usposabljanja in vajeništev (ESS+).
___________________________________________________________________________________________________________________
Problemsko učenje študentov v delovno okolje: gospodarstvo, negospodarstvo in neprofitni sektor v lokalnem/regionalnem okolju 2024-2027 (PUŠ v delovno okolje 2024-2027), Operacija “Inovativni programi za kulturni in podjetniški digitalni razvoj”
- ZAKLJUČNI ELABORAT PROJEKTA “Evalvacija ponudbe elektronskih podatkovnih zbirk Osrednje knjižnice Celje in vzorčni izobraževalni program za dvig kompetenc na področju informacijske pismenosti”
Trajanje: 10. 2. 2025 – 9. 5. 2025
Koordinator projekta: mag. Petra Vovk Škerl
Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021-2027 v Sloveniji v okviru: cilja politike 4: Bolj socialna in vključujoča Evropa za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic; prednostne naloge 6: Znanja in spretnosti ter odzivni trg dela in specifičnega cilja ESO4.5: Izboljšanje kakovosti, vključenosti, učinkovitosti in ustreznosti sistemov izobraževanja in usposabljanja za potrebe trga dela, vključno z vrednotenjem neformalnega in priložnostnega učenja, da bi podprli pridobivanje ključnih kompetenc, tudi podjetniških in digitalnih veščin, ter s spodbujanjem uvedbe dualnih sistemov usposabljanja in vajeništev (ESS+).
_________________________________________________________________________________________________________________
-
PRIPRAVA NA DRUGO KARIERO V ČASU UKVARJANJA Z VRHUNSKIM ŠPORTOM
Raziskovalni projekt Priprava na drugo kariero v času ukvarjanja z vrhunskim športom je bil izveden v partnerskem sodelovanju med Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez, Slovensko olimpijsko akademijo in Fakulteto za komercialne in poslovne vede.
Trajanje: 1. 7. 2013 do 31. 8. 2015
Koordinator projekta: doc. dr. Anita Goltnik Urnaut
_____________________________________________________________________________________________________________________
- PROJEKTNO DELO ZA PRIDOBITEV PRAKTIČNIH IZKUŠENJ IN ZNANJ ŠTUDENTOV V DELOVNEM OKOLJU – INOVATIVNE REŠITVE ZA KRAJŠE DOBAVNE POTI
Javni razpis »Projektno delo za pridobitev praktičnih izkušenj in zanj študentov v delovnem okolju 2022/2023«
- Projekt: ANALIZA DEJAVNOSTI IN ZASNOVA SPLETIŠČA ZA KRAJŠO DOBAVNO POT GRADBENIH STORITEV
- Projekt: VZPOSTAVITEV ENOTNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA KRAJŠE DOBAVNE POTI SLOVENSKE ISTRE
Trajanje: 1. 4. 2023 – 31. 8. 2023
Koordinator projekta: mag. Petra Vovk Škerl
ZAKLJUČNI ELABORATI:
Vzpostavitev enotnega informacijskega sistema za krajše dobavne poti slovenske Istre
Analiza dejavnosti in zasnova spletišča za krajšo dobavno pot gradbenih storitev
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz evropskega socialnega sklada. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc, specifičnega cilja: 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema.