Dotacija je namenjena sofinanciranju stroškov prevoza in bivanja v tujini in večinoma ne zadostuje za kritje vseh stroškov, zato je potrebno še delno sofinanciranje udeleženca. Gre za investicijo v znanje in razvoj kompetenc, ki bi jo posameznik sam, brez formalnih stikov obeh institucij (matične in gostiteljice), brez pomoči programa Erasmus+ (dotacija) in brez matične fakultete (prosti dnevi in potni nalog), težko realiziral. Nekaj pa mora v svoj napredek investirati tudi vsak sam.
INDIVIDUALNA PODPORA
Države programa (država gostiteljica) |
Znesek na dan v EUR |
Skupina 1 (Države Programa z višjimi življenjskimi stroški)
Danska, Finska, Islandija, Irska, Luksemburg, Lihtenštajn, Norveška, Švedska |
180 |
Skupina 2 (Države Programa s srednjimi življenjskimi stroški)
Avstrija, Belgija, Ciper, Grčija, Nemčija, Nizozemska, Portugalska, Španija, Malta, Francija, Italija |
160 |
Skupina 3 (Države Programa z nižjimi življenjskimi stroški)
Bolgarija, Hrvaška, Češka republika, Estonija, Latvija, Litva, Madžarska, Poljska, Republika Severna Makedonija, Romunija, Slovaška, Turčija, Srbija |
140 |
DOTACIJA ZA POT
Pri izračunu (najvišje) dotacije za pot se uporabi kalkulator razdalj (zračna linija).
Izračun dotacije za pot na udeleženca glede na oddaljenost (po kalkulatorju Erasmus) gostujoče institucije. V izračunu se za kraj odhoda upošteva sedež FKPV, Celje
Razdalja v km (po kalkulatorju) |
Najvišji znesek za pot
(v EUR/udeleženca) |
Znesek za zeleno potovanje
(v EUR/udeleženca) |
od 0 do 99 km: |
23 |
– |
od 100 do 499 km: |
180 |
210 |
od 500 do 1999 km: |
275 |
320 |
od 2000 do 2999 km: |
360 |
410 |
od 3000 do 3999 km: |
530 |
610 |
od 4000 do 7999 km: |
820 |
– |
za razdalje 8000 ali več km |
1500 |
– |
Razdalja potovanja je razdalja med FKPV (Celje, Slovenija) in krajem izvajanja aktivnosti, medtem ko znesek pokriva potne stroške do kraja izvajanja in nazaj. Na izračun ne vpliva način prevoza, ki je dejansko uporabljen. Za končni izračun se upošteva dejanski strošek (razviden iz finančne dokumentacije) do višine najvišjega zneska. V primeru zelenih načinov prevoza (vlak, avtobus, avtomobil v souporabi, plovilo) se uporabljajo prispevki na enoto za zeleno potovanje, sicer pa prispevki na enoto za standardno potovanje.