Študijska smer KOMERCIALA
Študijska smer KOMERCIALA
Študij vam bo zagotovil poglobljeno znanje in veščine za načrtovanje, organiziranje, vodenje in nadzor poslovnih procesov. Razvijali boste kompetence za učinkovito upravljanje in vodenje ekip, tako v vlogi člana tima kot vodje. Pridobili boste celovito teoretično in praktično znanje s področja poslovnih ved, financ, marketinga in zakonodaje, kar vam bo omogočilo strateško odločanje ter optimizacijo poslovnih funkcij. Hkrati boste razvili sposobnosti za uspešno vodenje lastnega ali drugega podjetja ter obvladovanje ključnih poslovnih informacij za dolgoročno rast in uspeh.
Praktično znanje. Vodstvene vloge. Uspešni rezultati.
1. letnik | KT |
Analiza poslovanja in kontroling | 8 |
Primerjalni gospodarski sistemi | 8 |
Strategija in razvoj podjejta | 6 |
Kadrovski menedžment | 6 |
Krizni menedžment | 8 |
Dobičkonosnost kupcev | 8 |
Menedžment nabave in prodaje | 8 |
Analiza vedenja kupcev | 8 |
2. letnik | KT |
Seminar o magistrski nalogi | 8 |
Raziskovalna metodologija | 8 |
Strokovni izbirni predmet smeri 1 | 8 |
Strokovni zbirni predmet smeri 2 | 8 |
Prosto izbirni predmet | 6 |
Magistrska naloga | 22 |
Izbirni predmeti smeri
Trženje storitev, Finančna regulacija, Management blagovnih znam in novih izdelkov, Odkrivanje poslovnih priložnosti in tveganj z novimi informacijskimi tehnologijami, Interaktivno trženje, Računovodstvo za odločanje in Mednarodna trgovina v digitalni dobi.
Prosto izbirni predmeti
Pravo EU, Medkulturno komuniciranje, Podpora nemotenemu poslovanju. Izbere se lahko tudi predmet z druge smeri, študijskega programa ali fakultete.
Profil diplomanta Diplomant magistrskega študija smeri “komerciala” bo usposobljen za razvoj in implementacijo strateških poslovnih odločitev na najvišji ravni. Poudarek bo na naprednem razumevanju globalnih in digitalnih trgov, inovacijah v poslovanju, vodenju podjetij ter optimizaciji poslovnih procesov.
Zaposlitvene možnosti Diplomanti so usposobljeni za vodenje prodajnih, nabavnih in logističnih procesov ter strateško upravljanje odnosov s kupci in dobavitelji. S pridobljenim znanjem o prodaji, trženju, financah in digitalizaciji se lahko zaposlijo kot:
Diplomanti so pripravljeni na dinamične vloge v podjetjih doma in v tujini ter na samostojno podjetniško pot.